نوشته شده توسط : آرزو امیدی

  • تبلیغات از طریق پیام کوتاه مستقیم و بدون واسطه است و می توانید مطمئن باشید پیام شما حتما به دست مخاطب می رسد .
  • تبلیغ از این طریق نیاز به بسترسازی گسترده، سخت افزار یا طراحی پیچیده و زمان بر ندارد.
  • از طریق پیام کوتاه در یک زمان می توانید به افراد زیادی پیام تبلیغی فرستاد.
  • با استفاده از سیستم مدیریتی (سامانه پیامکی) می توانید آمار کامل و دقیقی از میزان تبلیغات خود از طریق پیامک در اختیار داشته باشید.
  • سیستم پیام کوتاه دو طرفه است و می توانید بازخورد مشتریان خود را از محصول و پیامک خود با طرح یک سوال به آسانی بدست بیاورید.
  • سیستم پیام کوتاه 24 ساعته است و در هرزمان می توان نسبت به استفاده از آن اقدام نمود



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو امیدی

امروزه پیامک به عنوان یکی از راهکارهای موثر و ارزان تبلیغاتی و اطلاع رسانی محسوب می شود. برای بهره مندی کامل از این راهکار بهتر است نکات مربوط به استفاده از آن را رعایت نمایید. کارشناسان بازاریابی موارد ذیل را برای استفاده بهینه از بستر پیامک برای امور بازاریابی پیشنهاد می کنند:

  • استراتژی بازاریابی موبایلی خود را طراحی کنید. مشخص کنید برنامه شما در زمینه بدست آوردن مشتری و حفظ او چیست؟ ارتباط شما باید مداوم، مرتبط و اندیشمندانه باشد بطوریکه نام تجاری محصول یا خدمات شما همواره درصدر بازاریابی باقی بماند. بدون چنین برنامه زمانبندی شده و مشخصی ممکن است تلاشهای شما ثمربخش نباشد. می توانید برای سنجش طرح خود آن را در مقطع کوتاهی و بصورت آزمایشی اجرا کنید.
  • مخاطبان خود را ترغیب کنید که در برنامه پیامکی شما عضو شوند. این امکان در اکثر سامانه های پیامکی وجود دارد که افراد با ارسال یک حرف مشخص به یک شماره خاص می توانند در سامانه پیامکی شما عضو شوند. پس از جمع آوری شماره ها می توانید به آسانی با آنها ارتباط برقرار کنید. جهت ترغیب نمودن آنها به عضویت در سامانه پیامکی شما می توانید از روش هایی مانند قرعه کشی، ارسال پیامکهای سودمند در آینده به آنها و ... استفاده نمایید.
  • یک شماره اختصاصی برای ارسال و دریافت پیامک از طریق پنل اس ام اس به مخاطبان و مشتریان خود داشته باشید. بسیاری از آنها شما را با آن شماره اختصاصی می شناسند و بخش دیگر از آنان شماره پیامکی شما در حافظه موبایل خود ذخیره می کنند. این شماره می تواند هم راستا با یکی از ویژگیهای کسب و کار شما مثلا شماره تلفن ثابت شما باشد. همچنین استفاده از شماره کوتاه تر و رند تر نقش موثرتر در بازاریابی پیامکی ایفا می کند.
  • مشتریان خود را بر مبنای اطلاعاتی که از آنها دارید بخشبندی کنید. با این اقدام می توانید پیامکهای متنوع و مربوط به هردسته از مشتریان را دقیقا برای همان بخش از مخاطبان ارسال نمایید یا از آنها اطلاعات لازم را دریافت نمایید.
  • بسیاری از ارائه دهندگان سامانه های پیامکی به شما این امکان را می دهند که در صورت نداشتن شماره های پیامکی مخاطبین، پیامکهای خود را بر اساس منطقه، کدپستی، سن و جنسیت مخاطبین خود ارسال کنید. در بسیاری از محصولات و خدمات، این شیوه از ارسال پیامک انبوه با درصد بالایی موثر واقع می شود. پیشنهاد می شود حتی اگر شماره های مشتریان خود را در اختیار دارید این شیوه را نیز امتحان کنید چراکه ممکن است شماره هایی از مشتریان مخفی و غیر مستقیم را در اختیار نداشته باشید.
  • دائما از مشتریان خود اطلاعات جمع آوری کنید. این اطلاعات به شما بیشتر و بیشتر کمک می کند تا بر اساس نیاز مشتریان و مخاطبان به آنها ارسال پیامک تبلیغاتی اختصاصی و متناسب بفرستید. روشهای جمع آوری اطلاعات از مشتریان بسیار متنوع است اما یکی از این روشها جمع آوری اطلاعات از طریق پیامک است. می توانید به آنها اعلام کنید که اگر علاقمند به موضوع خاصی هستند به شما عدد یا واژه خاصی را ارسال نمایند.
  • ارائه دهنده خوب سامانه پیامکی انتخاب کنید. بانک اطلاعاتی از شماره موبایل ها که ارائه دهنده سامانه پیامکی در اختیار شما قرار می دهد بسیار حائز اهمیت است. یک ارائه دهنده خوب باید شما را به لیست گسترده ای از مشتریان هدف شما بر اساس صنف، جنسیت، سن، منطقه و .... متصل نماید. سایر ویژگیهای یک ارائه دهنده از جمله پشتیبانی، کیفیت ارسال، تعرفه ها و .... نیز از درجه اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند.


:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو امیدی


با استفاده از سرویس ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه می‌توانید اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید و بخصوص در ایامی که چندین روز تعطیلی است افراد را به مسافرت و گردشگری ترغیب کنید، اگر هزینه هر اس‌ام‌اس به درامد حاصل از فروش در نظر بگیریم، سامانه پیامکی ابزار بسیار مناسبی برای جذب مشتری است.
پنل پیامک یک ابزار بسیار مفید برای کسب و کارهاست که امکان ارسال و دریافت پیامک را فراهم می‌کند.

 ارسال پیامک تبلیغاتی

 این ابزار در انواع صنایع و بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربردهای متعددی دارد. در زیر به برخی از کاربردهای مهم آن در کسب و کارها اشاره می‌کنم:

تبلیغات و بازاریابی:

 ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و بازاریابی به مشتریان یک راه بسیار موثر برای ارتباط با مخاطبان و جذب مشتریان جدید است.
اطلاع‌رسانی به مشتریان:

ارسال اطلاعیه‌ها، اطلاعات مهم، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه به مشتریان، مانند تغییرات ساعات کاری، وضعیت سفارش و ...
تایید و تذکر وقوع رویدادها:

 ارسال پیامک برای تأیید ثبت نام، اعلام وقوع یک رویداد (مانند جلسات، وقایع و ...) یا یادآوری آنها به مشتریان.
پشتیبانی مشتری:

فرستادن پیامک به مشتریان برای پاسخگویی به سوالات، رفع ابهامات و حل مشکلاتی که ممکن است برای آنها پیش بیاید.
پیگیری وضعیت سفارشات:

ارسال پیامک به مشتریان برای اعلام وضعیت سفارشاتشان از جمله تأیید سفارش، ارسال محصول، تأخیر در تحویل و ...
اعلام وضعیت تراکنش‌های مالی:

 اطلاع‌رسانی به مشتریان در مورد تراکنش‌های مالی مانند پرداخت‌ها، صورت‌حساب‌ها، وضعیت حساب بانکی و ...
نظرسنجی و ارتباط مستقیم با مشتریان:

ارسال پیامک‌هایی برای دریافت بازخورد، نظرسنجی‌ها و ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان به منظور بهبود خدمات و محصولات.
استفاده از پنل پیامک به کسب و کار کمک می‌کند تا بهبود مستمری در ارتباط با مشتریان داشته باشد و روابط موثرتری را با آنها برقرار کند.



:: برچسب‌ها: کاربرد پنل پیامک در کسب و کار ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو امیدی


تبریک ولادت با سعادت امام علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام)، نور و نخستین امامی که در دامنه زندگی خود نقش بی‌نظیری از فضیلت و علم و معرفت نشان داد. امام رضا (علیه‌السلام)، نماد صلح و مودت، رهبری که با علم و حکمت خود، دل‌های مردم را به سوی راه حق هدایت می‌کند.
در این روز، به مناسبت تولد آن عالم بزرگوار، آرزو می‌کنم که روحمان شاد و پرنور، و از فضل و برکت حضرتش همیشه بهره‌مند باشید. امام رضا (علیه‌السلام)، منبع امید و آرامش برای همه ماست، و راهنمایی‌هایش برای هدایت ما در مسیر زندگی اسلامی بی‌قیاس است.

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو امیدی

وب سرویس OTP صوتی

وب سرویس اختصاصی برای ارسال کد اعتبار سنجی صوتی برای برنامه نویسان طراحی شده است .

پاسخگوی خودکار

شاید شما نتوانید به تمامی پیام های دریافتی پاسخ دهید ، برای رفع این مشکل این امکان در سامانه ما ایجاد شده است .

 

کارت ویزیت

به جای کارت ویزیت های فیزیکی ، با کارت ویزیت پیامکی بیشتر با مشتریان تعامل داشته باشید .

مسابقه و نظرسنجی

برای جذب مشتریان بیشتر، وفاداری مشتریان قبلی و مهم‌تر از همه تعامل پایدار کسب‌و‌کار با مشتریان این قابلیت اضافه شده است .

 برای ثبت سفارش سیستمی باید بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.



:: برچسب‌ها: امکانات پنل لیمو اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو امیدی

 


با توجه به استراتژی کسب‌وکار شما کاربرد و شیوه استفاده از بازاریابی پیامکی می‌تواند متفاوت باشد اما رایج‌ترین کاربردهای سامانه پیامکی عبارتند از:

•    ارسال تبریک و تسلیت مناسبت‌‎ها 
•    ارسال کد اعتبارسنجی و احراز هویت با پیامک 
•    ایجاد باشگاه مشتریان و وفادارسازی مخاطبان 
•    ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتریان جدید
•    افزایش تعامل با مشتریان سابق و رفع نیازهای آن‌ها
•    ارسال پیامک انبوه
•    نظرسنجی کم هزینه و غیر مستقیم از خدمات و محصولات  
•    اطلاع‌رسانی های ضروری مانند اطلاع رسانی از ساعت کار و تعطیلی 
•    امکان اتصال پنل پیامکی به نرم‌افزارها و ارسال پیامک از طریق سایت 



:: برچسب‌ها: پنل پیامکی لیمو اس ام اس چه کاربردی دارد؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو امیدی

ایمیل مارکتینگ به کسب و کارها امکانات و مزایای متعددی ارائه می‌دهد که می‌تواند به رشد و موفقیت آن‌ها کمک کند. در زیر به برخی از مزایا و خدمات اصلی ایمیل مارکتینگ اشاره می‌کنم:

هدفمند و شخصی‌سازی:
 ایمیل مارکتینگ به کسب و کارها امکان می‌دهد تا پیام‌های خود را بر اساس ویژگی‌ها، علایق و رفتارهای مخاطبان هدف هدفمند کنند. این شخصی‌سازی باعث افزایش نرخ پاسخ‌گویی و تبدیل می‌شود.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه بصورت رایگان در پنل اس ام اس ثبت نام کنید.


جذب مشتریان جدید با کمترین هزینه ایمیل مارکتینگ:
 ایمیل مارکتینگ معمولاً هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگر بازاریابی دارد، مانند تبلیغات تلویزیونی یا چاپی. همچنین، ابزارهای ایمیل مارکتینگ قابلیت اندازه‌گیری و تحلیل را فراهم می‌کنند که به کسب و کارها کمک می‌کند تا بهترین بازدهی را از سرمایه‌گذاری‌های خود بدست آورند.
ارتقای برند و افزایش اعتبار:
 هدف اصلی بازاریابی ایمیلی

ایجاد ارتباط بهتر با مخاطب: 
ایمیل‌ها به کسب و کارها امکان می‌دهد تا به طور مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشند و پیام‌های خود را به آن‌ها ارسال کنند. این ارتباط مستقیم احساس مالکیت و اعتماد مخاطبان را نسبت به کسب و کار تقویت می‌کند.
ارسال سریع و آسان: 
با استفاده از ابزارهای ایمیل مارکتینگ، کسب و کارها می‌توانند به راحتی و سریع پیام‌های خود را طراحی، ارسال و مدیریت کنند، حتی به هزاران مخاطب در یک زمان.
اندازه‌گیری و تحلیل:
 ابزارهای ایمیل مارکتینگ به کسب و کارها امکان می‌دهند تا عملکرد کمپین‌های خود را اندازه‌گیری، تحلیل و بهینه‌سازی کنند. این اطلاعات به آن‌ها کمک می‌کند تا بهبودهای لازم را اعمال کنند و بهترین استراتژی‌های بازاریابی را انتخاب کنند.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.


افزایش نرخ تبدیل و فروش:
با استفاده از ایمیل مارکتینگ، کسب و کارها می‌توانند فروش و درآمد خود را افزایش دهند، از طریق ارسال پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها، و بهبود روابط با مشتریان.

ایجاد وفاداری در مشتریان با ایمیل مارکتینگ امکان‌پذیر است

ایمیل مارکتینگ به عنوان یک ابزار مهم در میان راه‌های بازاریابی آنلاین، به کسب و کارها امکان می‌دهد تا ارتباط موثرتری با مخاطبان خود داشته باشند و به رشد و توسعه کسب و کارشان کمک کند.

این نوع ایمیل‌ها برای ارسال تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، فروش‌های محدوده زمانی و کمپین‌های ارسال پیامک تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.



:: برچسب‌ها: مزایا ایمیل مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو امیدی

پنل لیمو اس ام اس یک امکان فوق‌العاده برای برقراری تعامل میان شما و مشترکانتان است. اگر شما هم از پنل پیامک لیمو اس ام اس استفاده می کنید حتما تابحال به خطوط اختصاصی و یا اشتراکی بر خورده اید.

شاید بپرسید که این خطوط چه تفاوتی با یکدیگر دارند یا اصلاً چرا خطوط مختلفی توسط کاربران استفاده می‌شوند؟ برای پاسخ دادن به این سوال مهم است که با خطوط اشتراکی و اختصاصی آشنا شویم و بیشتر درباره این دو خط ارسال پیامک بدانیم

 

✔️ خطوط اشتراکی پیامک

 خطوط اشتراکی، خط و شماره‌هایی هستند که به صورت اشتراکی میان کاربران گذاشته می‌شوند. حال این مفهوم اشتراکی به چه معناست؟

یعنی اپراتور با توجه به حجم بالا و ظرفیتی که خطوطش دارد، می‌تواند یک خط را میان چندین نفر تقسیم کند. در این حالت اما ویژگی‌ها و مزایایی اضافه و یا کم می‌شود که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

 خطوط اشتراکی شماره ای است که به صورت اختصاصی توسط لیمو اس ام اس از اپراتور مربوطه خریداری شده و جهت رفاه حال کاربران در سامانه لیمو اس ام اس قرار گرفته است .

مسئولیت تمام پیام های ارسالی از سامانه پیامکی با استفاده از خطوط اشتراکی، به عهده لیمو اس ام اس میباشد . به همین دلیل در ارسال‌هایی که از طریق خطوط اشتراکی صورت می‌گیرد، فیلترینگ دقیق انجام می‌شود تا در صورت لزوم از ارسال پیامک‌های غیر مجاز جلوگیری شود

 

✔️ خطوط اختصاصی پیامک

با فعالسازی خط اختصاصی پیامک، شما قادر خواهید بود تا پیامک ارسال و دریافت کنید. از این خطوط می‌توان در بخش ارسال تکی و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی به مشتریان خود استفاده کنید. اپراتور‌های ارائه دهنده این شماره ها متفاوت هستند. (1000، 3000، 5000، 9000، 9998 و 9999) ولی در اغلب موارد می توان گفت کیفیت ارسال و دریافت در تمامی اپراتورها برابر هستند. خطوط اختصاصی متعلق به کاربر بوده و هیچکس دیگری از آنها استفاده نخواهد کرد. خطوط اختصاصی میتوانند از هر اپراتوری از تعداد ارقام 6 تا 14 رقم ارائه شود. تعداد ارقام خطوط اختصاصی در کیفیت ارسال هیچگونه تاثیری ندارد و هر کسی با توجه به بودجه و روش تبلیغاتی خود میتواند تعداد ارقام خط اختصاصی خود را انتخاب کند. مسئولیت پیام های ارسالی با خود شخص است و وارد مرحله ی فیلترینگ لیمو اس ام اس نمی شود.

دقت داشته باشید که خطوط اشتراکی و خطوط اختصاصی ارسال به بلک لیست ندارند . یعنی حتی اگر پیامک شما ماهیت خدماتی واطلاع رسانی هم داشته باشد، برای کسانی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند ارسال نمی شود. برای داشتن قابلیت ارسال به بلک لیست باید از خط اشتراکی اطلاع رسانی استفاده کنید و یا این که خط اختصاصی خود را به خطوط خدماتی تبدیل کنید

 سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

✔️ خطوط خدماتی پیامکی

خط خدماتی با هدف ارسال اطلاعات ضروری و شرط رضایت کاربران به وجود آمده است.

این خطوط در دسته ی خطوط اختصاصی قرار می‌گیرد و پیامک با رضایت کاربر ارسال می‌شود. از آن می‌توانید برای اطلاع‌رسانی به کاربران خودتان استفاده کنید؛ بنابراین با این خط نمی‌توانید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و ارسال هر نوع تبلیغی با این خط ممنوع است.

شرکت‌های بیمه، فروشگاه‌های اینترنتی و بانک‌ها و... به خطوط خدماتی احتیاج دارند. حتی کسب ‌و کارهای کوچک هم با استفاده از خطوط خدماتی اختصاصی می‌توانند فرایند ثبت‌ سفارش و ارسال محصول را به اطلاع کاربر برسانند. مثلا یک فروشگاه پوشاک آنلاین می‌تواند زمان ارسال محصول را با کمک این نوع خط به مشتری اعلام کند. و چون خط بصورت اختصاصی برای کاربر فعال می شود، امکان دریافت پیامک از سمت مشترک را هم دارند.



:: برچسب‌ها: تفاوت خطوط اشتراکی، اختصاصی و خدماتی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو امیدی

با ارسال پیامک تبلیغاتی میتوانید یک کارت ویزیت کلی به تمامی مناطق مورد نظرتان یا افرادی که از محدوده ی که تحت نظرشماست گذرکرده اند ارسال داشته باشید .

برای استفاده از کارت ویزیت پیامکی، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

طراحی کارت ویزیت پیامکی:

ابتدا کارت ویزیت خود را طراحی کنید. مطمئن شوید که اطلاعات ارتباطی، اطلاعات شرکت یا فردی که معرفی می‌شود و هر اطلاعات دیگری که مورد نیاز است، در طراحی شامل شده باشد.

انتخاب سرویس ارسال پیامک:

 برای ارسال کارت ویزیت پیامکی، نیاز به یک سرویس ارسال پیامک دارید. می‌توانید از سرویس‌های موجود در بازار یا اپلیکیشن‌های موبایل مخصوص ارسال پیامک استفاده کنید.

وارد کردن اطلاعات:

در سرویس سامانه پیامکی لیمو اس ام اس، اطلاعات کارت ویزیت خود را وارد کنید. این شامل نام، شماره تلفن، ایمیل، آدرس و هر اطلاعات دیگری است که مایلید در کارت ویزیت پیامکی قرار دهید.

انتخاب گیرندگان:

بعد از وارد کردن اطلاعات، باید انتخاب کنید که کارت ویزیت پیامکی به چه شماره‌های موبایل یا تلفن همراهی ارسال شود.

ارسال کارت ویزیت:

پس از تأیید اطلاعات و انتخاب گیرندگان، می‌توانید کارت ویزیت پیامکی را ارسال کنید.

پیگیری:

مطمئن شوید که کارت ویزیت پیامکی به درستی ارسال شده و گیرندگان آن را دریافت کرده‌اند. در صورت نیاز، اطلاعات را به‌روزرسانی کنید و مجدداً ارسال کنید



:: برچسب‌ها: چطور از کارت ویزیت پیامکی استفاده کنیم ؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو امیدی

 


از جمله مهم‌ترین مزایای بازاریابی در تلگرام می‌توان به مواردی همچون برقراری تعامل موثر با مخاطبان، امکان ایجاد گروه‌هایی متناسب با طیف خاصی از مخاطبان، پشتیبانی شبانه‌روزی و نوشتن توضیحات کامل از خدمات در قسمت بیو گرافی به‌منظور آشنایی بیشتر کاربران با ماهیت کسب‌وکارها اشاره کرد. از طریق امکان ایجاد گروه، کسب‌وکارها قادر خواهند بود تا گروهی را به طیف خاصی از مشتریان براساس علاقمندی‌های آن‌ها اختصاص دهند. همچنین قابلیت‌های بخش گفتگو تلگرام مانند ارسال ایموجی، تصاویر متحرک همراه با پیام‌های متنی، مزیت بزرگی برای بسیاری از کسب‌وکارها به‌منظور برقراری تعامل موثر با مخاطبان خواهد بود.

با کمک گروه‌های تلگرامی، کسب‌وکارها علاوه‌بر تلفن اینترنتی، کانال ارتباطی دیگری در اختیار دارند تا در صورت نیاز سریعا به مشکلات مشتریان رسیدگی کنند یا به سوالات آن‌ها پاسخ دهند. این امکان که بیشتر با عنوان ارائه خدمات پشتیبانی شبانه‌روزی شناخته می‌شود، بسیار در جلب رضایت مشتریان نقش دارد.
همچنین کانال تلگرامی بستر مناسبی برای ارسال پیامک تبلیغاتی درگیرکننده است. البته حتما نمونه متن تبلیغاتی‌های بیشتری ببینید، تا متن تبلیغات را جذاب‌تر بنویسید.

اهداف تلگرام مارکتینگ برای کسب‌و‌کارها

 

برای ثبت سفارش بصورت رایگان در پنل اس ام اس لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.



:: برچسب‌ها: مزایای بازاریابی در تلگرام  ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد