نوشته شده توسط : آرزو امیدی

وب سرویس OTP صوتی

وب سرویس اختصاصی برای ارسال کد اعتبار سنجی صوتی برای برنامه نویسان طراحی شده است .

پاسخگوی خودکار

شاید شما نتوانید به تمامی پیام های دریافتی پاسخ دهید ، برای رفع این مشکل این امکان در سامانه ما ایجاد شده است .

 

کارت ویزیت

به جای کارت ویزیت های فیزیکی ، با کارت ویزیت پیامکی بیشتر با مشتریان تعامل داشته باشید .

مسابقه و نظرسنجی

برای جذب مشتریان بیشتر، وفاداری مشتریان قبلی و مهم‌تر از همه تعامل پایدار کسب‌و‌کار با مشتریان این قابلیت اضافه شده است .

 برای ثبت سفارش سیستمی باید بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.



:: برچسب‌ها: امکانات پنل لیمو اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو امیدی

 


با توجه به استراتژی کسب‌وکار شما کاربرد و شیوه استفاده از بازاریابی پیامکی می‌تواند متفاوت باشد اما رایج‌ترین کاربردهای سامانه پیامکی عبارتند از:

•    ارسال تبریک و تسلیت مناسبت‌‎ها 
•    ارسال کد اعتبارسنجی و احراز هویت با پیامک 
•    ایجاد باشگاه مشتریان و وفادارسازی مخاطبان 
•    ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتریان جدید
•    افزایش تعامل با مشتریان سابق و رفع نیازهای آن‌ها
•    ارسال پیامک انبوه
•    نظرسنجی کم هزینه و غیر مستقیم از خدمات و محصولات  
•    اطلاع‌رسانی های ضروری مانند اطلاع رسانی از ساعت کار و تعطیلی 
•    امکان اتصال پنل پیامکی به نرم‌افزارها و ارسال پیامک از طریق سایت 



:: برچسب‌ها: پنل پیامکی لیمو اس ام اس چه کاربردی دارد؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو امیدی

ایمیل مارکتینگ به کسب و کارها امکانات و مزایای متعددی ارائه می‌دهد که می‌تواند به رشد و موفقیت آن‌ها کمک کند. در زیر به برخی از مزایا و خدمات اصلی ایمیل مارکتینگ اشاره می‌کنم:

هدفمند و شخصی‌سازی:
 ایمیل مارکتینگ به کسب و کارها امکان می‌دهد تا پیام‌های خود را بر اساس ویژگی‌ها، علایق و رفتارهای مخاطبان هدف هدفمند کنند. این شخصی‌سازی باعث افزایش نرخ پاسخ‌گویی و تبدیل می‌شود.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه بصورت رایگان در پنل اس ام اس ثبت نام کنید.


جذب مشتریان جدید با کمترین هزینه ایمیل مارکتینگ:
 ایمیل مارکتینگ معمولاً هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگر بازاریابی دارد، مانند تبلیغات تلویزیونی یا چاپی. همچنین، ابزارهای ایمیل مارکتینگ قابلیت اندازه‌گیری و تحلیل را فراهم می‌کنند که به کسب و کارها کمک می‌کند تا بهترین بازدهی را از سرمایه‌گذاری‌های خود بدست آورند.
ارتقای برند و افزایش اعتبار:
 هدف اصلی بازاریابی ایمیلی

ایجاد ارتباط بهتر با مخاطب: 
ایمیل‌ها به کسب و کارها امکان می‌دهد تا به طور مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشند و پیام‌های خود را به آن‌ها ارسال کنند. این ارتباط مستقیم احساس مالکیت و اعتماد مخاطبان را نسبت به کسب و کار تقویت می‌کند.
ارسال سریع و آسان: 
با استفاده از ابزارهای ایمیل مارکتینگ، کسب و کارها می‌توانند به راحتی و سریع پیام‌های خود را طراحی، ارسال و مدیریت کنند، حتی به هزاران مخاطب در یک زمان.
اندازه‌گیری و تحلیل:
 ابزارهای ایمیل مارکتینگ به کسب و کارها امکان می‌دهند تا عملکرد کمپین‌های خود را اندازه‌گیری، تحلیل و بهینه‌سازی کنند. این اطلاعات به آن‌ها کمک می‌کند تا بهبودهای لازم را اعمال کنند و بهترین استراتژی‌های بازاریابی را انتخاب کنند.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.


افزایش نرخ تبدیل و فروش:
با استفاده از ایمیل مارکتینگ، کسب و کارها می‌توانند فروش و درآمد خود را افزایش دهند، از طریق ارسال پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها، و بهبود روابط با مشتریان.

ایجاد وفاداری در مشتریان با ایمیل مارکتینگ امکان‌پذیر است

ایمیل مارکتینگ به عنوان یک ابزار مهم در میان راه‌های بازاریابی آنلاین، به کسب و کارها امکان می‌دهد تا ارتباط موثرتری با مخاطبان خود داشته باشند و به رشد و توسعه کسب و کارشان کمک کند.

این نوع ایمیل‌ها برای ارسال تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، فروش‌های محدوده زمانی و کمپین‌های ارسال پیامک تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.



:: برچسب‌ها: مزایا ایمیل مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو امیدی

پنل لیمو اس ام اس یک امکان فوق‌العاده برای برقراری تعامل میان شما و مشترکانتان است. اگر شما هم از پنل پیامک لیمو اس ام اس استفاده می کنید حتما تابحال به خطوط اختصاصی و یا اشتراکی بر خورده اید.

شاید بپرسید که این خطوط چه تفاوتی با یکدیگر دارند یا اصلاً چرا خطوط مختلفی توسط کاربران استفاده می‌شوند؟ برای پاسخ دادن به این سوال مهم است که با خطوط اشتراکی و اختصاصی آشنا شویم و بیشتر درباره این دو خط ارسال پیامک بدانیم

 

✔️ خطوط اشتراکی پیامک

 خطوط اشتراکی، خط و شماره‌هایی هستند که به صورت اشتراکی میان کاربران گذاشته می‌شوند. حال این مفهوم اشتراکی به چه معناست؟

یعنی اپراتور با توجه به حجم بالا و ظرفیتی که خطوطش دارد، می‌تواند یک خط را میان چندین نفر تقسیم کند. در این حالت اما ویژگی‌ها و مزایایی اضافه و یا کم می‌شود که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

 خطوط اشتراکی شماره ای است که به صورت اختصاصی توسط لیمو اس ام اس از اپراتور مربوطه خریداری شده و جهت رفاه حال کاربران در سامانه لیمو اس ام اس قرار گرفته است .

مسئولیت تمام پیام های ارسالی از سامانه پیامکی با استفاده از خطوط اشتراکی، به عهده لیمو اس ام اس میباشد . به همین دلیل در ارسال‌هایی که از طریق خطوط اشتراکی صورت می‌گیرد، فیلترینگ دقیق انجام می‌شود تا در صورت لزوم از ارسال پیامک‌های غیر مجاز جلوگیری شود

 

✔️ خطوط اختصاصی پیامک

با فعالسازی خط اختصاصی پیامک، شما قادر خواهید بود تا پیامک ارسال و دریافت کنید. از این خطوط می‌توان در بخش ارسال تکی و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی به مشتریان خود استفاده کنید. اپراتور‌های ارائه دهنده این شماره ها متفاوت هستند. (1000، 3000، 5000، 9000، 9998 و 9999) ولی در اغلب موارد می توان گفت کیفیت ارسال و دریافت در تمامی اپراتورها برابر هستند. خطوط اختصاصی متعلق به کاربر بوده و هیچکس دیگری از آنها استفاده نخواهد کرد. خطوط اختصاصی میتوانند از هر اپراتوری از تعداد ارقام 6 تا 14 رقم ارائه شود. تعداد ارقام خطوط اختصاصی در کیفیت ارسال هیچگونه تاثیری ندارد و هر کسی با توجه به بودجه و روش تبلیغاتی خود میتواند تعداد ارقام خط اختصاصی خود را انتخاب کند. مسئولیت پیام های ارسالی با خود شخص است و وارد مرحله ی فیلترینگ لیمو اس ام اس نمی شود.

دقت داشته باشید که خطوط اشتراکی و خطوط اختصاصی ارسال به بلک لیست ندارند . یعنی حتی اگر پیامک شما ماهیت خدماتی واطلاع رسانی هم داشته باشد، برای کسانی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند ارسال نمی شود. برای داشتن قابلیت ارسال به بلک لیست باید از خط اشتراکی اطلاع رسانی استفاده کنید و یا این که خط اختصاصی خود را به خطوط خدماتی تبدیل کنید

 سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

✔️ خطوط خدماتی پیامکی

خط خدماتی با هدف ارسال اطلاعات ضروری و شرط رضایت کاربران به وجود آمده است.

این خطوط در دسته ی خطوط اختصاصی قرار می‌گیرد و پیامک با رضایت کاربر ارسال می‌شود. از آن می‌توانید برای اطلاع‌رسانی به کاربران خودتان استفاده کنید؛ بنابراین با این خط نمی‌توانید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و ارسال هر نوع تبلیغی با این خط ممنوع است.

شرکت‌های بیمه، فروشگاه‌های اینترنتی و بانک‌ها و... به خطوط خدماتی احتیاج دارند. حتی کسب ‌و کارهای کوچک هم با استفاده از خطوط خدماتی اختصاصی می‌توانند فرایند ثبت‌ سفارش و ارسال محصول را به اطلاع کاربر برسانند. مثلا یک فروشگاه پوشاک آنلاین می‌تواند زمان ارسال محصول را با کمک این نوع خط به مشتری اعلام کند. و چون خط بصورت اختصاصی برای کاربر فعال می شود، امکان دریافت پیامک از سمت مشترک را هم دارند.



:: برچسب‌ها: تفاوت خطوط اشتراکی، اختصاصی و خدماتی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرزو امیدی

با ارسال پیامک تبلیغاتی میتوانید یک کارت ویزیت کلی به تمامی مناطق مورد نظرتان یا افرادی که از محدوده ی که تحت نظرشماست گذرکرده اند ارسال داشته باشید .

برای استفاده از کارت ویزیت پیامکی، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

طراحی کارت ویزیت پیامکی:

ابتدا کارت ویزیت خود را طراحی کنید. مطمئن شوید که اطلاعات ارتباطی، اطلاعات شرکت یا فردی که معرفی می‌شود و هر اطلاعات دیگری که مورد نیاز است، در طراحی شامل شده باشد.

انتخاب سرویس ارسال پیامک:

 برای ارسال کارت ویزیت پیامکی، نیاز به یک سرویس ارسال پیامک دارید. می‌توانید از سرویس‌های موجود در بازار یا اپلیکیشن‌های موبایل مخصوص ارسال پیامک استفاده کنید.

وارد کردن اطلاعات:

در سرویس سامانه پیامکی لیمو اس ام اس، اطلاعات کارت ویزیت خود را وارد کنید. این شامل نام، شماره تلفن، ایمیل، آدرس و هر اطلاعات دیگری است که مایلید در کارت ویزیت پیامکی قرار دهید.

انتخاب گیرندگان:

بعد از وارد کردن اطلاعات، باید انتخاب کنید که کارت ویزیت پیامکی به چه شماره‌های موبایل یا تلفن همراهی ارسال شود.

ارسال کارت ویزیت:

پس از تأیید اطلاعات و انتخاب گیرندگان، می‌توانید کارت ویزیت پیامکی را ارسال کنید.

پیگیری:

مطمئن شوید که کارت ویزیت پیامکی به درستی ارسال شده و گیرندگان آن را دریافت کرده‌اند. در صورت نیاز، اطلاعات را به‌روزرسانی کنید و مجدداً ارسال کنید



:: برچسب‌ها: چطور از کارت ویزیت پیامکی استفاده کنیم ؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1403 | نظرات ()